pondělí 2. června 2008

Parkur

Včera jsme se byli podívat na CSI Hradce Králové . To jsou závody v parkuru koní , přičemž koně překonávají překážky o výšce 140-150cm . Byl to nádherny pohled vidět jak hora svalů co váží půl tuny skáče metr a půl vysoko . Nikdy jsem na podobných závodech nebyl a o to větší požitek jsem z toho měl :))) (ale to i díky tomu že tam měli výbornou točenou zmrzlinu) Na těchto závodech se sešla elita evropského parkuru , takže se bylo opravdu nač dívat . Vedle sebe jsem měl Jiťulku , která koníky miluje . Díky tomu jsem měl stoprocentní výklad o jezdcích i o koních . Závody nakonec vyhrál náš nejlepší jezdec , který v obou kolech neshodil ani jednu překážku . Dále přikládám fotku náší budoucí nejlepší jezdkyně .

Ano , to je Jiťule :))) Teď zatím skáče něco málo přez metr , ale za chvilku to bude na závody :) Takže jí koukejte držet palce :) No a kdyby se našel nějaký sponzor který by chtěl Jitě koupit tuto krásnou kobylku Saturejku , za 250.000kč ať nám napíše :)))

1 komentář:

Luk řekl(a)...

A já si celou dobu myslel, že když říkáš, že Jitka chodí na koníčka, tak to znamená něco jiného...:-)))).