úterý 3. června 2008

Muscle and fitness

Pááááni , je to už asi tři roky co tento nekonečný příběh začal . Povím vám přesně jak tomu bylo . Stavoval jsem se za znamým v jedné pražské posilovně a měl jsem možnost nahlédnout na hodinu spiningu . Bylo tam asi dvacet kol , promítací plátno a zvuková scéna jako na diskotéce . Zrovna hrála písnička od Erika Prydz :) pamatuju si to ještě teď . Instruktor měl microfón a doslova řval povely co mají ostatní dělat . No řeknu vám pěkně jsem zíral , ale moc jsem to chtěl vyzkoušet . Druhý den na to , už v Hradci jsem navštívil par fitek a sháněl jsem hodinu spiningu :))) pár kámošek to chtělo taky ozkoušet a tak jsme si zamluvili místa ve fitku Bizon :) První hodina byla hoooodně náročna a skoro jsme ji nezvládli . Sice zde nebylo plátno kde promítají , ale i tak to stálo za to . Po pár hodínách už jsem bravůrně zvládal držet tempo i rytmus s instruktorem a začlo mě to bavit . Škoda že kámošky to vzdaly :) Asi po roce spinování jsem si dal malou pauzičku . Důvod : že začlo léto a vydžet hodinu spiningu bylo o infarkt :) Když se blížil konec léta rozhodl jsem se jít na spining znovu , ale měl jsem posilu :) pana XXX No co vám mám povídat , tady to začlo . Spining byl pro nás takový osobní souboj a oba jsme do toho šli střemhlav . Společně se spinem jsme začli chodit poslilovat svalíky a ve fitku jsme byli skoro každý den . Cvičení jsme brali dost vážně ! Dřeli jsme na sobě a bylo to i znát . Jak říkam ve fitku jsme byli jako doma a s majitelem jsme byli fajn přátele . Spining jsme zvládali tak dobře že jsme začli dělat instruktory i my . Dvakrát týdně spinng a ctyřikrát posilka :) ale pomalu se začal lámat chleba . Spining už mě tak nenaplňoval jako cvičení . Zvedat 120kg na bench a na nohy tahat 350kg to bylo to co mě baví . Tak jsem spining předal jiným a plně se věnoval jen cvičení . Za jeden rok jsem přibral 15kg , ale řeknu vám byla to dřina . Správná výživa,jídelníček tvvoří 70% úspěchu ať už chcete přibrat nebo shodit pár kilo . Můj se skládal jen z masa , rýže a zeleniny . Byl to rok dřiny a odříkání , ale dalo mi to dost zkušeností . Bohužel jsem kůli nové práci musel cvičení přerušit , ale momentálně jsem se do toho zase opřel :) Takže pevnou vůli , vytrvat a makat,makat,makat :) Cvičení je celoživotní styl a i když je spousta odpůrců tohoto sportu chci se vás zeptat . Co je lepší??? Ležet na gauči a nebo se jít protáhnout do fitka??? Přidávám pár foteček .

Žádné komentáře: