pondělí 2. června 2008

Schlazení

Poslední tři dny jsou opravdu horké . Pomalu bych řekl , že mám pocit jako by byl už srpen :) Sluníčko pálí a volá pojďte se koupat :))) a tak jsme ho poslechli :) V sobotu i v neděli jsme si udělali svačinku a vyrazili na písak Opaťák .Rozložili jsme deky a šup do vody . První kontakt byl docela chladnej :))) ale vedro bylo nepříjemný a potřebovali jsme schladit kosti . Krůček po krůčku jsem postupuval do vody a blížil se pro mě ten nejobtížnější krok . Namočit si pinďoura :)))) Nemohl jsem se otočit a jít na deku . Takže hej rup , další krok a bylo to :) Pekně jsme si schladili těla , ale moc dlouho se plavat nedalo . Vody nebyla ještě tak tepla ale to super osvěžení stálo za to . S hrdostí můžu ríct , koupal jsem se v květnu :)))

1 komentář:

Luk řekl(a)...

No a co teprve kdyby to bylo v dubnu...to by sis toho svýho ... asi zmrazil úplně:-). Tady je voda jako kafe.Jen najít to správné místo, kde tam vlézt!