úterý 17. června 2008

Golf

Nádherná a technicky náročná hra , kterou jsem si zamiloval a opravdu jí propadl . Dnešek jsem od rána strávil na golfovém hřišti a trénoval . chipi , paty , odpaly a nakonec jsem si obešel všech devět jamek . Sluníčko mi pálilo do zad a na obloze nebyl ani mráček . Ideální počasí na golf . Snad to bylo příčinou toho jak skvěle mi to šlo . Na devíti jamkách se mi podařili tři berdie , jedno bogey a zbytek zahrát na par . Vím že samochvála smrdí , ale mám z toho super pocit a musím to prostě ventilovat . Proto se ještě pochlubím odpalem přez 200metrů :) Né , teď už vážně . Vrátím se k myšlence tohoto článku . Spousta lidí si myslí , že golf je jen pro vyvolené . To je naprostý nesmysl . Výjde vás to levněji než návštěva hospody :) teda pokud hodně kalíte :)) Skvěle si pročistíte hlavu , užijete si při třískaní do míčku a pokud jdete i s přáteli , určitě se pobavíte . Kdyby jste se chtěli stát členy
nějakého golfového klubu , tak se ceny liší , ale cca 5000kč vás to stát bude . Není to málo , ale zase né moc . Hole pořídíte za 3.500kč a celý rok mužete chodit hrát zdarma . No není to paráda :) Přidávám odkaz na golfové hřiště kde jsem dnes hrál .

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

No nevim jak v cechach, tam je to mozna hra pro vyvolene. Ale co jsem projizdel zapadni Evropou a tady v Irelandii tim tuplem - je to hra od veku nejmensiho, po duchodce. Nedelam si srandu, neni tu vyjimkou ze si jde zahrat cela rodina i s malyma deckama. Naopak jsem videl i jak prifrcel autobus a cely golfovy hriste obsadil domov duchodcu.

Jinac tady jsou hriste na tech nejhezcich mistech, na pobrezi kde jsou pisecne plaze, nebo naopak uchvatne vysoke skaly trcici primo z vody.

A jeste jedna vec - existuje tu hra podobna golfu, ale neni to tak giganticke. taky se hraje na greenech a vybava stejna jako u golfu, jen je to levnejsi a rika se tomu pitch&pat (doufam ze jsem si vzpomnel dobre at tu nekoho nemystifikuju :)

Radek Hojgr řekl(a)...

Jo a ten komentar jsem psal ja, ne radka. jen jsme si dneska vecer prohodili notasy a ja se zapomnel prihlasit pod svym jmsnem...

Toz jen aby bylo jasno...

Martin a Jitka řekl(a)...

To je jen a jen dobre . U nas uz si to lidi taky zacinaji uvedomovat a snad se tu golf hodne rychle rozsiri .