pondělí 23. června 2008

Reality show

Ač se nerad přiznávám tak se klaním k příznivcům těchto pořadů . Díval jsem se snad na všechny co na našich televizích za posledních pět let dávali . Někdy je to ztráta času , ale někdy zajimavé zpestření večera . Při brouzdání na YouTube jsem narazil na pár zajimavých odkazu a jeden mě přivedl k soutěži podobné X-faktoru . Někomu se tyto soutěže zdají stupidní a já jim jejich názor nebudu brát . Ale podívejte se jací borci se mužo díky takovýmto soutěžím najít .
Paul Potts a Connie

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

..ja se teda priznam: byla jsem na tom stejne jak vsechny babicky v sale a jako pototkyne - neubranila jsem se slzam...smekam...opravdu uzasny...a to bych se chtela videt, kdyby jsem se ve zpevu vyznala:) btw. odkaz jsem Ti ukradla:) mam ho na svym blogu..:)pa

Martin a Jitka řekl(a)...

Eli pro tebe vse :)))