pátek 30. května 2008

ping-pong-ping-pong-ping-pong

Jak tak přemýšlím , asi jsem vyzkoušel od každého sportu trošičku a na stoprocent můžu říct že jsem se nezapotil nikdy víc jak u pinpongu . Laikovi se to může zdát jako vtip , ale myslím to vážně . Ti co mají s pinčesem zkušnosti a hráli nějakou soutěž , dají mi jistě za pravdu . Pinec (jak psal náš kamarád a můj učitel pingpongu Atomix ) je velice známa a rozšířená hra a snad každý člověk ho v životě zkusil . Když mě Luk přivedl na myšlenku pořídit si stůl na pinec , byl jsem samozřejmě pro . Chodili jsme hrát skoro každý den a při poslechu Rammstein(u) nás to nesmírně bavilo . Pár let na to jsem se přihlásil do jedné Hradecké neregistrované soutěže a uvědomil jsem si náročnost tohoto sportu . Pinec se dá přirovnat k šachům . Profesionální šachisté mají různé schémata jak hrát . Na každý váš tah mají předem vymyšleny pohyb , aby vás porazili . Stejně tak je to u pinčesu . Jen si připravujete soupeře na závěrečný úder a nebo čekáte na jeho chybu , aby jste zaůtočili . Když to píšu vypadá to snadně , ale opak je pravdou . Nesmírně rychlé výměny , nebo rotace míčku musí hráč zvladat vracet zpět na stůl a to opravdu není snadné ! Podívejte se na malé video a udělejte si představu o tom jak je to náročná hra . Je potřeba být velice pružný v nohou , mít zpevněný trup , koordinovaná pohyby a údery vést ceým tělem . Další věc je pálka . Řekl bych jedna z nejdůležitějších . Dají koupit v obchodech , ale ve většině případů bych to ani pálkou nenazýval . Pro normální rekreační hraní postačí , ale pro profesionální hraní opravdu ne . Pálky si necháváme dělat na zakázku přímo pro naše potřeby a ceny jsou od 1500kč do 6000kč Když už se rozhodnete pořídit si kvalitní pálku začněte cca na 2500kč a uvidíte jak pálka dokáže posunout vaše výkony . Pro zasmání přidávám ještě malé videjko :)

1 komentář:

Luk řekl(a)...

hééééj, tak ať vám letos ta liga dopadne. A až se vrátím, tak mi to můžeš natřít:-). Potřebuju vymalovat pokoj, ale v zápase tě samozřejmě porazím:-).