středa 3. září 2008

Mini party

Včera jsem byl pozván k jednomu známýmu na mini párty . Měla to být oslava šestadvacátych narozenin a i kolaudace bytu kde žije s přítelkyní . Bylo pozváno jen pár známých a tak se nástam sešlo sedm . Popíjeli jsme bíle víno , povídali jsme si o prázdninových dobrodružstvích a občas jsme nevvěříli tomu co jsme slyšeli . Například potápění se žraloky nebo utopení foťáku za šedesát tisíc :( Ale každý máme něco a já jsem včera objevil zlatý grál v podobě tataráku s topinkou . Jedli jste ho někdy??? Ja poprvé včera a musím říct že je to úžasná pochoutka na kterou jen tak nezapomenu . I teď když píšu článek tak na něho myslím a hned bych si jej dal . Berte to třeba jako typ na večeři :)))) Přeju pěkný den .

3 komentáře:

Luk řekl(a)...

Kámo, takže až teprve teď můžeš o sobě napsat, že jsi dospělý. Protože jsi překonal jednu důležitou hranici - dal sis Tatarák:-):-). To je jedno z jídel, na které se doma těším nejvíc!!

Luk řekl(a)...

No a samozřejmě vítám změnu vzhledu vašeho blogu. Sakra předběhl si mě, už jsem znova připravoval oživení a návrh jiného...

Martin a Jitka řekl(a)...

Fakt jsem uz dospely ???? No to jsem netusil ze mi k tomu pomuze jeden tatarak :D Ne ted vazne , je to proste pochoutka .