čtvrtek 11. září 2008

Konec všeho krásného

Se slzami v očích píšu tento poslední článek na našem blogu . Bohužel se naše srdíčka nedokázali tak moc spojit aby spolu vydrželi až do smrti . Pro mě je to strašně smutnej okamžik a nezvládam to . Vše co vidím kolem sebe mě připomína Jiťulku a já nedokážu zastavit pláč . Až když člověk o někoho přichází tak poznává jak moc miloval . Trhá mi to srdce a pocit že se mi zhroutil svět nedokážu vyhnat z hlavy . Náš krásnej vztah začal 21.7.2006 a 10.9.2008 bylo rečeno to strašný slovo ,,konec,, Pro mě to bylo obrovský štěstí žít po boku tak úžasný a krásný osoby jako je Jiťa a vzpomínat budu moc dlouho a věřim že nikdy nezapomenu a nikdy nebudu tak milovat jako jsem miloval a miluju . Pokaždý když jsem se vzbudil a měl jsem u sebe přitulenou Jiťu jsem byl strašně štastnej chlap .Už od našich prvních dnů jsem si dokázal představit naší budoucnost a dal bych cokoliv na světě za to aby to takhle nekončilo . Prosím o to ať je to jen zlej sen a ať se ráno vzbudím vedle Jiťulky a můží jí polibit . Jiťulko nechci tě ztratit .

2 komentáře:

Luk řekl(a)...

Tohle je ta nejtěžší situace, která může každého z nás potkat. Když s někým plánujete společný život a budoucnost a potom o něj přicházíte...srdci se ale poručit nedá a stejně tak se nedá říct - miluj ho! To samé platí i opačně. Zůstavají jenom vzpomínky, které si ale člověk dokáže užít až po dlouhé době. Nejdříve to musí přebolet. Čas všechno vyléčí, i když je to teď nesnesitelná, až beznadějná situace. Chlape, ty se teď musíš hlavně držet, dostat se mezi lidi, obklopit se přáteli a hlavně nezůstavát sám...každý člověk v tvojí přítomnosti ti nevědomky hrozně pomáhá! Můžeš se mu svěřit a to je hrozně důležité. To co jsi napsal do nadpisu vystihuje tvoje momentální pocity, ale pamatuj na jednu důležitou věc. Na každém konci je krásné to, že něco nového začíná! Takže přežij ten týden a až ve čtvrtek večer přiletíš, tak zapomeneš na všechno, co tě tíží, zasměješ se a budeš mít zase dobrou náladu - to ti slibuju!!! Ještě jednou - drž se chlape!!!

Radek Hojgr řekl(a)...

Ajaj, kez by se takoveto radky vubec psat nemusely. Ale je to tak jak rika Luk - srdci neporucis a kazdy konec je novy zacatek. Drzime palce a doufame ze se zastavis do Ovy spolu s Lukem.

PS: Spani zajisteno...