středa 4. března 2009

Letem světem

Nebudeme počítat po jak dlouhý době zase něco píšu na blog. Možná by bylo lepší vsadit se jak dlouho mi to tentokrát vydrží :D Chtěl jsem jen napsat nějaky drobnosti co se stali za ty tři měsíce. Vezmu to ale opravdu hodně stručně. Začneme u zaměstnání. Ve firmě Religis už nepracuju a přesedlal jsem jinam. Nyní je ze mě reportér TV Proxima, která zásobuje zpravodajstvím TV Nova,Prima a JOJ. Vytvaříme reportáže z kraje a prodáváme to dál. Ale abych byl upřímnej tak práci sháním dál. Vánoce a silvestr jsem taky přežil, ale opravdu jsem zažil lepší. Řekl bych že to byli nejsmutnější vánoce a novej rok co jsem zažil. Přez zimu jsem dost jezdil na snowboardu a užival si sněhu kterýho bylo docela dost. Jednou je to nahoru a jednou zase dolu, ale za to si mužeme sami. Nemyslím tím ale počasí .....

1 komentář:

mikrovlnka.profiseo.sk řekl(a)...

Zachraň koťátkou před smrtí v mikrovlnce a snědením!!! Přečti si článek na adrese http://mikrovlnka.profiseo.sk/maciatkokotatko děkuji moooc, cmuqqq